מגלונה היפה – מחזור השירים של ברהמס למילים של לודוויג טיק וקטעי הפרוזה של המשורר טיק בגרסת ״ספוקן וורד״ מקורית ומפתיעה.

עודד רייך, בריטון

ג'ימבו ג'יי, ראפר

עידו אריאל, פסנתר

 

כרטיסים:

רגיל – 100 ש״ח | אזרח ותיק – 85 ש״ח | סטודנט/ תלמיד/ חייל – 50 ש״ח

עודד רייך מופיע בקביעות באופרה הישראלית ועם התזמורות המובילות בארץ ובעולם (בית האופרה הלאומי של בוקרשט, התזמורת הפילהרמונית הישראלית (מהטה), אופרה פאוקו בפריס (שטרן), קונצ'רטו קלן ועוד). בנוסף רייך הינו מורה לפיתוח קול באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים ובסטודיו של האופרה הישראלית.

ג'ימבו ג'יי (עומר הברון) הוא ראפר, מחזאי ושחקן, בוגר החוג לתקשורת יצירה וביקורת של מכללת ספיר. החל את דרכו כשחקן יוצר באופרת הראפ "העיר הזאת" מבית תיאטרון האינקובטור הירושלמי, שם שיחק בהמשך גם בהצגות "תיכון מגשימים" ו-"הטרגדיה של מקבת". בשנת 2017 הוציא את אלבום הבכורה שלו כאמן סולו, הראשון מבין ארבעה שהוציא עד כה. ככותב ידוע הברון בזיקתו לשפה העברית, לתרבות ישראלית, ולאזור עוטף עזה בו בחר לגור בחייו הבוגרים.

ד"ר עידו אריאל הוא פסנתרן ומלווה, מדריך זמרים, מרצה ומתרגם, מהדמויות הבולטות בתחום השיר האומנותי בישראל. המייסד של 'לידר בפיתה' – בית ישראלי לשיר האומנתי. ייסד וניהל את סדרת הקונצרטים 'שירה-שיר', שהוקדשה לשיר האומנותי הקלאסי והישראלי בביצועם של זמרים ישראלים מובילים. ליווה זמרים רבים בארץ ובחו"ל, הרצה בכיתות אמן באירופה, בארה"ב ובישראל ורבים מתלמידיו הם מהזמרים הבולטים בארץ. באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים כיהן כראש המחלקה הווקלית וכדיקן ועוסק בתרגום מותאם לשירה של רפרטואר השיר האומנותי.

צלמים: שרלה גור לביא, מיכאל פאביה, דן יהודה