עודד שוב ויובל תאני, מבכירי נגני הגיטרה הקלאסית בארץ בתוכנית דואו משותפת.

בתוכנית, השניים ינגנו ממיטב הרפרטואר לשתי גיטרות – מוסיקה מהרנסנס האנגלי עד לשורו הברזיאלי, יצירות ישראליות מקוריות לצד קטעי סולו וסיפורים מעולם הגיטרה.

לטעימות מהקונצרט

80 ש"ח

70 ש"ח בהזמנה מראש באתר!

 

עודד שוב, מבכירי נגני הגיטרה בישראל, סיים תואר ראשון בהצטיינות באקדמיה למוסיקה באוניברסיטת תל-אביב, ולימודי גיטרה במסגרות שונות באירופה ובארה"ב. זכה במלגות קרן התרבות אמריקה ישראל (קרן שרת) במשך 12 שנה ברציפות. זכה בפרס הראשון בתחרות הגיטרה הראשונה לזיכרה של אריאן אלדור-ירושלמי באקדמיה למוסיקה בירושלים, וזכה בפרסים על נגינתו בתחרויות בינלאומיות שונות. הופיע כסולן עם התזמורת הקאמרית הישראלית. עודד הקליט לרדיו (קול המוסיקה), ולטלוויזיה, והוא מרבה להופיע כסולן ובהרכבים שונים עם מיטב האמנים.
רבים מתלמידיו זוכים בתחרויות לנוער המתקיימות באקדמיה למוסיקה בירושלים, חמישה מתלמידיו זכו למעמד הגבוה של מוסיקאי מצטיין בצה"ל.

יובל תאני הוא גיטריסט ישראלי עטור פרסים. יליד 1994, יובל זכה בפרסים בתחרויות גיטרה בינלאומיות וארציות רבות. בין הפרסים הרבים שזכה ניתן לציין את הפרס הראשון בתחרות גיטרה בטובינגן גרמניה, פרס הראשון בתחרות ע"ש איראן ירושלמי בירושלים, פרס שני וחביב הקהל בתחרות הבינלאומית בקלגנפורט אוסטריה ופיינליסט בתחרות היוקרתית ע"ש פרנסיסקו טארגה בספרד שם ניגן כסולן עם התזמורת הסימפונית של וולנסיה.

את לימודי המוסיקה החל בגיל 11 תחת הדרכתו של עודד שוב, מבכירי המורים בישראל לגיטרה. לאורך לימודיו זכה 14 שנים ברציפות במלגת קרן התרבות אמריקה – ישראל. בוגר מגמת המוסיקה הקלאסית בתיכון לאומניות ע"ש תלמה-ילין שם נבחר לנגן כנגן מצטיין עם תזמורת בית הספר את "הקונצ'רטו דה ארנחוז" כסולן.

יובל הוכר במעמד של מוסיקאי מצטיין בצבא. במהלך השירות הצבאי הוא למד באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים תחת הדרכתה של אירית אבן-טוב, במהלך לימודיו זכה בפרס דיקאן הסטודנטים לאומנויות הביצוע וסיים את התואר הראשון בהצטיינות. יובל סיים תואר שני בהצטיינות תחת הדרכתו של יורם זרביב באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. ב2017 הוא עבר לאוסטריה שם למד לתעודת אמן עם גדול הגיטריסטים בעולם, הגיטריסט הקובני מרקו טאמיו.

צילומים: מורן שוב, חוסה מורלס