טריו נגה חוזר אל סטודיו אנט בצבעים המגוונים של הרוח, הקשת וההקשה (של החליל, הצ׳לו והפסנתר). חברות הטריו, מוסיקאיות מהמובילות בארץ, ישלחו את המאזינים אל העולם המלודי והציורי של הרומנטיקנים הצרפתיים משלהי המאה ה-19 וראשית המאה ה-20, אל עולם הרמוני עשיר ומלא צבע. אתם מוזמנים לטעום עמנו את האלגנטיות של מוצרט, לצלול עמנו אל הנוסטלגיה מחממת הלב, ואולי אף לחזור איתנו אל צבעוניות העולם. שעה קלה של מוסיקה אשר בוודאי תעלה חיוך  – אל מול קשת הרגשות הצפונה בה.

עדית שמר – חליל

אורית מסר-יעקובי – צ'לו

שירה שקד – פסנתר

80 ש"ח

ברכישה מוקדמת – 70 ש"ח ! סטודנט 50 ש"ח !

להאזנה וצפייה

"טריו נגה" הוקם בשנת 2015 במטרה להביא למאזיניו גישה חדשה ורעננה לרפרטואר אהוב ומוכר וכן להרחיב אותו, בביצוען  של יצירות חדשות אשר עדיין לא נשמעו על במת הקונצרטים.

שלוש חברות הטריו פעילות מאוד בתחומי מוזיקה שונים ומגוונים, החל מביצוע מוזיקה עתיקה בכלים היסטוריים ועד למוזיקה מודרנית – בכלים מודרניים. בבואן למפגשי הטריו הן מביאות עמן ניסיון עשיר בביצוע היסטורי ובנגינה סולנית, קאמרית ותזמורתית. גישתן לכלים, על כן, מיוחדת באיזונה המצלולי ושונה ברגישותה לטקסט המוזיקלי הנרקם.

עדית שמר (חליל) עוסקת בנגינה בחלילים שונים, בארוק, קלאסי ומודרני. חלק חשוב מפעילותה המוסיקלית מוקדש לביצוע מוסיקה עכשווית לחליל, חלקה נכתבה עבורה. היא מופיעה רבות בישראל, אירופה ואמריקה, כסולנית ובהרכבים קאמריים. בנוסף לעשייתה המוסיקלית היא עוסקת בכתיבה פרוזה ופרסמה שני ספרים. היא מחלקת את זמנה בין שני תחומים אלה המשלימים עבורה מעגל של יצירה.

אורית מסר-יעקבי (צ'לו) היא הצ'לנית המובילה של תזמורת הבארוק ירושלים וחברה בטריו נגה, אנסמבל מצו ואנסמבל מודאליוס. כחלק מפעילותה המוסיקלית חינוכית היא מנצחת על תזמורות בני נוער ומדריכת הרכבי מוסיקה קאמרית. היא בוגרת האקדמיה למוסיקה ת"א ובעלת תואר-אמן בצ'לו בארוק מאיטליה.

שירה שקד (פסנתר) מופיעה כיום על במות מרכזיות רבות בארץ ובעולם בנגינה סולנית וקאמרית. בשנים האחרונות חברה לכנר העולמי מקסים ונגרוב בשיתוף פעולה מתמשך. היא הופיעה כסולנית עם התזמורת הסימפונית ירושלים, תזמורת סטוני ברוק (ניו יורק) וסימפונט רעננה. שירה בעלת תואר דוקטור בביצוע מאוניברסיטת סטוני ברוק, ניו יורק. משנת 2021 היא חברה קבועה בטריו נגה.

צילום יואל לוי